Çağatay Ulusoy bundan 3 yıl önce, 2011 Temmuz ayında ilk sinema filmi olan “Anadolu Kartalları”nda oynadı.
Türk Hava Kuvvetleri’nin 100.yıl kutlamaları çerçevesinde, Fida Film tarafından çekildi. Yönetmen Ömer Yargı’nın çektiği filmde, Çağatay Ulusoy, Engin Altan Düzyatan, Hande Subaşı, Özge Özprinçci, Kemal Atalan ve Alper Saldıran gibi oyuncular oynamıştı.
Pilot olma hayaliyle yaşayan beş gencin hayatı. Uçuş eğitiminde yaşadıkları zorluklar, aileleri, aşkları, ayrılıkları rekabetleri, dostlukları ve fedakarlıkları anlatan bu filmde, Çağatay Ulusoy Üsteğmen Ahmet Onur rolüyle çok başarılı oldu. Film sinemalarda hatırı sayılır gişe hasılatı elde etmiştir
Şimdi herkes Çağatay Ulusoy’dan “Medcezir” dizisi sezon finali yaptıktan sonra, bu yaz kendisinden 2.Sinema filmi bekliyor.Geçen yıl yaz aylarında film çekmek için onlarca yapımcıdan otuzun üzerinde film teklifi gelmişti. Çağatay Ulusoy, bu tekliflere olumlu cevap verememişti.
Ay Yapım’ın 2013 sezonu için yaptığı dizi teklifi cazip gelmiş, yaz sezonunda bu dizinin çalışmalarını başlamıştı. 2013 Ağustos ayında, Serenay Sarıkaya ile “Medcezir”in tanıtım çekimlerine başladı. Bildiğiniz gibi bu akşam 31.bölümünü seyredeceğiniz bu dizide, Çağatay Ulusoy, canlandırdığı “Yaman Koper” karakteri ile inanılmaz başarı elde etti.
Şimdi elini çabuk tutacak, başta Ay Yapım, Gold Film gibi yapımcı firmalar, bu yaz Çağatay Ulusoy’u bir sinema filminde oynatmaları. Milyonlarca seveninin tek isteği, bu sinema filmi.
Bu filmde de Hazal Kaya ile oynaması ortak sevenlerinin isteği. Hazal Kaya geçtiğimiz Ocak ayı içinde Kenan Erçetingöz’ün “Yüz Yüze” programına katılmış, Kenan Beyin Çağatay’la beraber yeni bir projede oynamak ister misiniz? Sorusuna şu cevabı vermişti. “Yani bu zamana, duruma, senaryoya göre değişir, tabii ki niye olmasın.” Cevabını vermişti.
Şimdi bu ikiliyi bir araya getirip, bir sinema projesi üstünde anlaşmaları. Hazal Kaya yeni filmi “İtirazım var” sinema filmi çekti. Bugünlerde sinemalarda vizyona girdi.
Şu sıralarda Show Tv.de tekrarı oynayan “Adını Feriha Koydum” dizisinin devamı niteliğinde bir film yapılabilir. “Feriha” dizisi kötü bitmişti. Burada 67.bölüm son sahnesinde vurulan Feriha, hastaneye kaldırılıp iyileşmesi, ardından mutlu yıllar yaşamaları, çoluk çocuğu kavuşmaları olabilir.
Olmadı başka konu, Çağatay’ın kendisinin de söylediği gibi üniforma takıntısı var. Çakı gibi bir Deniz Teğmen, niye olmasın ki. Sefere çıkan sevgilisini, sahil kasabasında bekleyen çocukluk aşkı! Çok becerikli senaristlerimiz var, çok güzel senaryolar üretebilirler.
Tekrar tekrar söylüyorum, Çağatay Ulusoy'un milyonlarca seveni, mutlaka Çağatay Ulusoy'dan 2. bir sinema filmi istiyorlar ve bekliyorlar.




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder